Om 

Skru Op

Skru Op står for høje ambitioner, fremdrift og resultater kombineret med god nordjysk snusfornuft og fokus på dét, der giver mening.

Sanne Carøe Hansen

Siden 2008 har jeg arbejdet med kommunikation og markedsføring på både strategisk og operativt niveau. Det seneste år som selvstændig konsulent.

 Jeg har udviklet brandstrategier for store internationale virksomheder, lavet markedsføringsplaner for start-ups og skrevet tekster og produceret video til blogs, hjemmesider, sociale medier og annoncer. Og mange andre ting derindimellem.

 Jeg elsker at være med til at udvikle og sætte nye ting i gang. Jeg elsker lige så meget at have fingrene helt nede i opgaverne og følge dem til dørs.

Mit speciale er strategisk kommunikation og markedsføring, og en af mine styrker er min brede viden om de forskellige virkemidler og kanaler, I kan tage i brug alt afhængig af jeres udfordringer og mål. Jeg eksekverer også selv, men ikke på alt. Her har jeg et godt netværk af dygtige samarbejdspartnere, som jeg kan trække ind, for eksempel på grafisk design og digital markedsføring.

Vil du vide mere, så læs med nedenfor eller tjek min LinkedIn profil.   

Erfaring

I rollen som konsulent trækker jeg blandt andet på erfaringer fra en række spændende stillinger og virksomheder, hvor jeg har arbejdet med forskellige opgaver inden for branding, kommunikation og markedsføring.

Du kan se eksempler på nogle af dem her. 

 

 

 

 

 

LEAD - enter next level

I rollen som Marketing & Communications Manager var jeg ansvarlig for at opbygge og styrke marketing-området og LEAD’s brand. 

Ansvarsområder og opgaver:
– Udvikling og eksekvering af marketing strategien
– Kursusmarkedsføring
– Hjemmeside
– Digital marketing
– Content marketing
– E-mail marketing
– Content produktion 
– Sociale medier, primært LinkedIn
– Events og konferencer
– Udarbejdelse af marketing og kommunikationsmaterialer
– Bæredygtighedskommunikation

BESTSELLER

I en nyoprettet stilling havde jeg ansvar for at opbygge og aktivere Bestsellers employer brand og markedsføre jobmuligheder og programmer.

Ansvarsområder og opgaver:
– Udvikling af en international employer branding strategi og employer value propositions
– Udvikling og eksekvering af en årlig aktivitetsplan
– Ny karrierehjemmeside
– Medarbejderambassadørnetværk
– Markedsføring af elev- og trainee programmer
– Social medie strategi, content produktion og annoncering
– Content produktion (tekst og video)
– Produktion af marketing materialer
– Rekrutteringsannoncering og mediekontakt
– Sparring og rådgivning til de enkelte brands

Grundfos

Dette var en nyoprettet stilling med fokus på at samle, koordinere og kommunikere om bæredygtighedsaktiviteterne i Grundfos Danmark.

Ansvarsområder og opgaver:
– Udvikling af en bæredygtighedsstrategi inkl. væsentlighedsvurdering og stakeholder analyse
– Intern og ekstern kommunikation, herunder udvikling af den første dansk sustainability rapport
– Koordinering og eksekvering af aktiviteter
– Projektledelse

Vestas Wind Systems

I den globale marketing- og kommunikationsafdeling fungerede jeg som projektleder og rådgiver for interne kunder/kolleger verden over.

Ansvarsområder og opgaver:
– Rådgive om kampagner, budskaber, indhold og kanaler
– Koordinere produktionen af marketing materialer
– Varetage den daglige kontakt med interne kunder verden over, grafikere samt eksterne samarbejdspartnere
– Sikre Vestas’s brand DNA, synergi og rød tråd
– Bidrage til udvikling af en ny visuel identitet for Vestas
– Produktion af content herunder tekst, video og billeder
– Udvikling og implementering af et nyt globalt koncept og en ny proces for jobannoncering.